setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

تولد بهترین مامانبزرگ دنیا مبارک

1400/4/18 17:31
نویسنده : seti
88 بازدید
اشتراک گذاری

تولد بهترین مامان بزرگ دنیا مبارک 

مامانجون عزت عزیزم با اینکه ازت دورم ولی هر روز بیشتر دیروز دلتنگت میشم انشاالله که وضیعت بهتر بشه بتونم ببینمت اما به دون که خیلی دوست دارم عاشقتم 

همیشه که میخوام از یزد برگردم کلی گریه میکنم البته الان یکم بزرگتر شدم یواشکی بدون اینکه متوجه بشین گریه میکنم ❣️

الانم که این متن رو براتون مینوسم داره گریم میگیره💔 واقعا دلم براتون تنگ شده شاید بعضیا بگن چقدر لوسه اما اینو بدونین شما اگر 4 یا5 ماه یا حتی یک سال مادر بزرگ پدر مادر بزرگ هاتونو نبینین دلتون تنگ نمیشه🖤 

حالا نمیخوام از بحث دور بشم

مادر بزرگ قشنگم تولدتون مبارک انشاالله همیشه سایتون بالای سر بچه هاتون مخصوصا ما نوه ها باشه 

از صمیم قلبم دوستون دارم ❤️

پسندها (5)

نظرات (4)


18 تیر 00 17:51
تولد مامان بزرگتون مبارک🧡🧡🧡🧡❤🥳
امیدوارم همیشه سایشون زیر سر شما نوشون باشه😘😘😘😘😍😍😍😍
seti
پاسخ
مرسی عزیز دلم خیلی ممنونم 😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 تیر 00 18:59
تولدشون کلی مبارک باشه قشنگم ان شاءالله ۱۲۰ ساله بشن💖💖💖
seti
پاسخ
مرسی ممنون عشقم 😘
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
18 تیر 00 21:12
تولدشون مبارک باشه🎂😀&hearts️🎉🎊
انشالله همیشه سایه شون بالا سرتان باشه😘😘
منم مثل تو عاشق مادر بزرگ و پدر بزرگ ام هستم و خیلی دوسشون دارم&hearts️
و دو ماه ندیدمشون😭😭😢😢
این پست عالی👌🏻
seti
پاسخ
مرسی قشنگم 
انشاالله شما هم زودی ببینیشون 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 تیر 00 23:08
تولدشون مبارک.
خیلی قشنگ نوشتید🌹
seti
پاسخ
مرسی عزیزم 😘
خیلی ممنونم😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد