setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

امروز قفلی رو تولد

1400/5/13 15:48
نویسنده : seti
394 بازدید
اشتراک گذاری

عکس کیک تولد پدر عزیزم

عکس تولد هشت سالگی بنده از سمت راست (نگار . خودم  نگین پشت سرمه . ویدا . زینب . هلیا .سحر 

تولد 4 سالگی نگین جونم

عکس کیک تولد 9 سالگی من 

این عکسم و توی امیر چغماق یزد گرفتم ( نمیدونم چقماغ یا چغماق کدوم درسته ) 

عکس تولد اقا سالار نمیدونم مال چند سالگیشه 

از سمت راست ( خودم . سالار . یکتا )

عکس تولد 8 سالگی نگین و نیکا خانم قشنگم

نیکا کوچولوعه هست و نگین بزرگه 

مرسی که تا اینجا نگاه کردین اندازه یه دنیا دوستون دارم  

پسندها (5)

نظرات (1)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 مرداد 00 16:06
تولدشون مبارک
seti
پاسخ
مرسی عزیز دلم🥰🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد