setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

👩‍🔬واکسن زدن ترنم خانم👩‍🔬

1400/5/5 14:20
نویسنده : seti
178 بازدید
اشتراک گذاری

(۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) 

امروز فندق کوچولومون رو بردیم واکسن بزنه هی میگفت نریم ولی خب دیگه راضیش کردیم ببریمش راستش من بیشتر از اون استرس داشتم

چون خودم یک ساعت قبل و یک ساعت بعد واکسن درحال گریخ کردن بودم😅

دیگه وقتی رفتیم من دست و پاهام میلرزید 

ترنم بردن گذاشتنش رو تخت و خانومه اومد واکسن زد ترنم فقط دهشت من و نگاه میکرد بعدشم که تموم شد یک اخ هم نگفت😅😂😶ولی اگه من بودم کل اونجا رو سرم گذاشته بودم 

اینم ترنم خانم بعد از زدن واکسن تازه همون موقع که خانومه زد تازه مامانم گوشیشو از کیفش در اورده بود میگفت تازه میخواستم عکسش بگیرم دیگه نشد دیگه همین عکس و گرفتیم 🤣🤣🤣🤣🤣

اینم از خاطره ی جالب امروز دوستون دارم 

بیاین توی کامکای اینجا باهم صحبت کنیم و کمی خاطره ی باحال بگیم و بخندیم 😍😍😁😁

پسندها (4)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 مرداد 00 14:01
افرین دختر خوشگل 
حالا واکسن چی بود کرونا که نبود نه؟؟؟
seti
پاسخ
❤️😘
واکسن کلاس اول بود خداروشکر هنوز به واکسن کرونا نرسیدیم 😅
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 مرداد 00 17:08
خداروشکر تنش سالم باشه انشاالله
seti
پاسخ
❤️❤❤❤❤
نرگسنرگس
11 مرداد 00 11:37
با افتخار دنبال شدید ... ما رو دنبال کنید.
seti
پاسخ
مرسی❤️
چشم حتما❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد