setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

12 سال و 2 ماهگی

1400/5/16 15:20
نویسنده : seti
213 بازدید
اشتراک گذاری

دوازده سال و دوماه از روزی که به دنیا اومدم میگذره😇

و دو ماه از روز تولد امسالم 😊

توی این دوازده سال کلی اتفاق خوب و بد افتاده و کلی چیزا یاد گرفتم و همیطور دارم کامل و کامل تر میشم😇

و توی این دوماه و هم کلی اتفاق افتاده مثلا کرونا گرفتیم البته بیشتر فامیلامون کرونا گرفتن 🤕

تولد ترنم و نگین و مامانجون عزتم بود برقا هی میرفت و توی گرما عرق میریختیم 😅

خیلی چیزا هست که شده و نشده🙂

توی این چند وقت کلی دوست پیدا کردم میدونم که اینجا تنها نیستم 

مرسی ازشون😊

خلاصه اومدم بگم......

مرسی از همه شما عزیزانم 

که حمایتم کردین ❤️

نزاشتین تنها بمونم 🧡

همتون و دوست دارم😘😘

پسندها (5)

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 مرداد 00 15:42
ماهم از دوستی با تو خوشحالیم عزیزم💙
seti
پاسخ
قربونتون بشم من❤️❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 مرداد 00 19:11
خدا نکنههه عزیزم
seti
پاسخ
عزیزی❤️❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 00 21:14
منم خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دارم ، ۱۲ سال و ۲ ماهگیت مبارک ستایش دلبرم😍💕
seti
پاسخ
عزیز دلمی 😘😍❤️
مرسی مهربونم❤️🌸

17 مرداد 00 0:06
🥰💜۱۲ و ۲ ماهگیت مبااارکک جیگررریم😘😘😘
seti
پاسخ
مرسییی عزیزم 😘😘❤️
بوس بهتون😘💚
setiseti
17 مرداد 00 0:43
میدونید چقدر با تبریک ها و انرژی های مثبتتون جون میگیرم🌸 مرسی که هستید و حمایتم میکنید❤️💞  بوس به لپ های خوشگلتون😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد