setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

تولد 12 سالگی

1400/4/13 14:24
نویسنده : seti
87 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستان اومدم خاطرات رو زتولدم با تاخیر بگم 

خب همنطور که میدونید با توجه به پست تولدم مبارک من تولد نگرفتم همونروز

اما بعد از ظهر انقدر نقاشی کار کردم که بعد یهو به سمت تختم کشیده شدم و یهو نفهمیدم چشام بسته شد بعد یک دفعه صدایی شنیدم انقدر تو خواب بودم نفهمیدم چی میگن حالا اونا کی بودن مامان بابام بودن داشتن میکفتن میای بریم میوه بخریم منم که هیچی نمفهمیدم میگفتم اهوم و بعد دوباره سرم گذاشتم خوابیدم ده دقیقه بعد مامانم گفت ما میخوایم بریم بیرون برو پیش ترنم بیرون خوابیده بشین که بیدار شد نترسه منم دیگه بلند شدم خلاصه که یکم با گوشیم ور رفتم بعد از یک ساعت صدای در اومد گفتم کیه و اینا یک نگا از اون سوراخ در انداختم یک شمع و کیک دیدم انقدر ذوق زده شدم که اصلا یادم رفت در و باز کنم 😐که مامانم دوباره در زد در رو که باز کردم مامان بابام یهو باهم گفتن .....

تولدت مبارک

خیلی خیلی ذوق زده بودم رفتم سریع لباسام با لباسای خونگیم عوض کردم 

مامان بابام برام کلی کادو گرفتم خلاصه بعد عکس رفتیم سراغ کادو 

کادو از طرف ترنم یک بازی ریورسی و اونو 

کادو از طرف مامانم دو تا اسلایم یکی خامه ای یکی واتر 

کادو از بابام یک تخته شاسی 

و یک کادو هم برای ترنم گرفتن که داخلش یک دبرنا و دو تا اسلایم خامه ای و واتر 

و خلاصه که شب خیلی خوبی بود

در پست هایی بعدی در باره ی کرونا گرفتنمون و وضیعت اون موقع بهتون میگم 

حمایت یادتون نره 

دوستون دارم 😘

پسندها (3)

نظرات (2)


13 تیر 00 14:28
😍😍😍😍😍❤🧡🧡🧡تولدت مبارک قشنگم به همه ی آرزوهات برسی گلم
چه خوب بابت سورپرایزی!!!
seti
پاسخ
بوس به کلت 😘

13 تیر 00 19:49
مبارکه عزیزم♡
seti
پاسخ
قربونت عزیزم 😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد