setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

تولدم مبارک

1400/3/16 19:13
نویسنده : seti
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان امروز من ساعت 1 ظهر چشم به جهان گشودم خیلی خوشحالم که اینجا به دنیا اومدم و خانواده ی خیلی خوبی دارم 

امروز شهادته و من شهات رو به شما دو.ستان گلم تسلیت میگم امروز درسته تولد نداره ما از چند نفر تبریک شنیدم که همین تبریکشون باعث این میشه که من فکر کنم همین که به یادم بودن و تبریک گفتن کافیه 

امروز از بانک ملت . مامانم . مامانجون عزتم تبریک شنیدم البته سالار هم چند روز پیش تبریک گفت چه حالا چرا شو نمیگم ولی همین که گفتن مرسی 

هر سال ارزوی یک تولد عالی رو داشتم اما امروز ارزو میکنم همه مریض ها چه مریض های کرونایی چه بیماری های دیگه انشااله همشون خوب بشن ما داخل خانواده ی خودمون هم کرونایی زیاد داشتیم و از شما هم میخوام دعا کنید که مامانم خوب بشه به خاطر اینکه سرما خورده و بابام هم همین طور و الان امروز مامانم رفت و تست کرونا داد و هنوز جوابش نیومده ازتون میخوام با دلای پاکتون برای خانواده ی منم دعا کنید ممنون تون میشم 

اگر اوضاع این مریضی بهتر بشه گفتن برام تولد میگیرن و منم قولللللللللللللل میییییدددددددممممم که همه عکساش رو براتون بزارم 

امیدوارم همه تون هر جا که هستید خوش باشید💐 

دوستون دارم 😘

پسندها (3)

نظرات (4)

***asal******asal***
16 خرداد 00 19:32
مبارکه
ایشالا 11111111112222222222200000000000000000000000 ساله بشی
seti
پاسخ
مممممممممممررررررررررسییییی😊

16 خرداد 00 21:22
تولدت مبارک عشق من❤️😊
seti
پاسخ
مرسی عشقم 😘

16 خرداد 00 21:23
😭برای خانوادتونم دعا میکنم ببخشید اینو توی کامتت قبل نگفتم ولی به هر حال گفتم دیگه اخه تازه اون متن مریضی رو خوندم💔💔💔
seti
پاسخ
🙏

16 خرداد 00 22:46
تولدت مبارک گلم 
 
seti
پاسخ
مرسی عزیزم 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد