setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

دیشب چه گذشت

1400/2/11 14:25
نویسنده : seti
124 بازدید
اشتراک گذاری

خب دوستان دیشب بعد افطار که نشستیم یاور دیدیم بعد یکی از بهترین فیلمای من که عاشقشم خلیی سرش احساساتی میشم بچه مهندس   هست  من از وقتی بچه مهندس یک پخش شد خیلی خوشم اومد 

وپریشب کلی دعا کردم زنده بمونه چون سقوط کرده بود تا بچه مهندس 5 هم داشته باشیم البته اون موقع دیگه پیر شده و نوه هاش دورشن 😂خخخخخخخخخخخخ چقدر من بانمکم بخندین بهم وگرنه بهم بر میخوره 

خب شوخی بسه بریم سر مطلب اصلی 

دیشب چه سر بچه مهندس احساساتی چون وقتی داره بیچاره به عشقش میرسه یهو تومور تو سرش داره اخ اخ گناه 

میدونین دلم برا کی میسوزه دلم براییییییییییی ........... نمیگم خخخخخخخخخخ

الکی گفتم میگم دلبم برای بی بی میسوزه بیجچاره اومد برای عروسی ولی کلی سختی کشید احتمالا بیشترم میکشه فکر کنم تا پای مرگ بره بیچاره 

اول که مرضیه راضی نمیشد بعد جواد سقوط کرد بعدشم که تومور داره تو مغزش حالا ولش کن خیلی از بچه مهندس گفتم بریم سراغ 

بد ترین فیلمی که دیدم احضار البته مامانم دوسش داره ها ولی من بدم میاد میدونین چرااااا چون بالای چهاردهساله 

همیشه شبکه ی یک فیلمای بالای چهارده سال نشون میده همون شبکه 2و 3 عالیه فیلماش خب 

بعد اینکه مامانم احضار ببینه ما بریم تو اتاق بعد مافیا ساعت 11 شبکه سلامت شروع میشه که ما از یک اتفاقای عاشق این بازی شدیم بعد یک ساعت بعد که مافیا تموم شد مافیای بازیگرا گذاشتیم که خداروشکر هردو مافیا بردن 

البته بگم ما تا ساعت 6 صبح بیدار بودیم مافیا میدیم برای همین امروز سر کلاس همش خواب بودم هیچی نفهمیدم الان پاک پاکم خب امیدوارم خوشتون اومده باشه 😜

لایک کامنت فالو کردن من و معرفی کردن به دوستانتون 🤗

بوس به کلتون 😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد