setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

اصلا زندگی بهتر از این وجود نداره

1401/8/13 19:16
نویسنده : seti
260 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره و دوباره امتحان آخه لعنتیا آنقدر امتحان چرااااا 

من هنوز که هنوزه عادت ندارم انقدر درس بخونم بی خوابی گرفتم از بس کار دارم تنبلم شدم حوصله نشستن پای درس ندارم اما باید بخونم چون اگر نخوندم دیگه نمیتونم این مدرسه بمونم خیلی هزینه کردم که این مدرسه باشم پس باید خیلیییییییی درس بخونم ولی آخه یکی نیست بگه چرا انقدر امتحان💔🙃 

معلما هم که عقده ای گوش نمی‌دن به حرفات و فقط درس رو میدن 😐

دیگه اعصابم برام نمونده 😮‍💨

از این طرف حرص رفتن جین به سربازی رو میخورم 💔🙂

از این طرف که میترسم وقتی برگشتن از سربازی قرار دادشون رو تمدید نکن🥀💔 

هووف خدا 

من خیلیییی خوشبختم خیلیییی 😐

پسندها (1)

نظرات (2)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
6 آذر 01 22:25
من این هفته تازه امتحانام تموم شده🙃
نمره هام از ماه پیش خیلی بهتره(ماه پیش توی امتحانام یکی دوتا غلط جزئی داشتم ولی این ماه نه،از ریاضیم خیلی راضی بودم چون ماه پیش به نمره ای میشد ۱۹۷۵ الان نمیدونم چند شده ولی خیلیی بهتر دادم چون اون موقع سه چارتا غلط جزئی داشتم ولی الان اونجوری نبود🙃) 
seti
پاسخ
وضعیت شما خیلی بهتر منه باورت میشه مهر نمره ی ریاضیم از ۲۰ شد ۱۰ خودمم چشام چهارتا شده بود 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
6 آذر 01 23:00
اره اصلا دوست ندارم  زمان خیلی زود میکذره انگار همین چند روز پیش تولدم بود، ولی چند وقت دیگ تولدمه اصلا هیچی از زندگی نفهمیدم 
seti
پاسخ
👍🥲💔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد