setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

تغییرات غیر عادی کردم

1401/8/20 0:20
نویسنده : seti
329 بازدید
اشتراک گذاری

تغییر تو آدما اتفاق میوفته و یک چیز عادی هست اما تغییری که من کردم اصلا عادی نیست و کلا همه میگن خیلی عجیبه 

خب الان میگین چه تغییری کردم که غیر عادی شدم 

هیچی😂:)

(خب حوصله ام سر رفته بود گفتم کخ بریزم) 

تا کخ دیگری بدرود⁦^⁠_⁠^⁩

​​

پسندها (10)

نظرات (14)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
22 آبان 01 19:56
ای خدا ترسوندیم 
ببخشید دستم خورد انفالو شدی بعد الان دوباره فالوت کردم اصلا نشناختمت پروف کوک را گذاشتی
seti
پاسخ
😂😂
اوکیه 
​​​​​

1 آذر 01 17:37
 این هفته چند تا امتحان دارید؟؟
seti
پاسخ
من کلا این هفته هر روزش امتحان دارم هفته ی بعد هم همینطور چون آخر ماهه و نزدیک به نوبت لوله 
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
4 آذر 01 18:07
به پستم سر بزن خوشملم
سایهسایه
5 آذر 01 14:38
درود
seti
پاسخ
✋🖤
سایهسایه
5 آذر 01 14:38
دلم تنگه برا حرف زدنامون🥲💔
seti
پاسخ
همچنین واقعا 💔🥀
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
5 آذر 01 16:39
نگو که کوک لاور شدی؟؟😩
seti
پاسخ
کوک لاور بودم داداش 😂😁

5 آذر 01 19:46
 بایست در بی تی اس کیه
seti
پاسخ
بایستم کوکه 
بایس رکرم جیمین البته بایس رکرم هر هفته عوض میشه😁✋
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
5 آذر 01 20:58
توغلط کردی از قبلا بودی
seti
پاسخ
هویییی هوییی من نزدیک سه ساله کوک لاورم رو نکردم چون اعلام رسمی نکردم که آرمی شدم 

​​​​
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
5 آذر 01 20:59
عین من ولی من همشونو دوس دارم
seti
پاسخ
👍
♡Narges♡♡Narges♡
6 آذر 01 20:40
فالویی فالوم کن
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
6 آذر 01 22:15
سلام ستایش جون🙂
خوبی🙃
seti
پاسخ
سلام عزیزم ✨💖
دارم بهتر میشم خداروشکر 🥲💔
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
6 آذر 01 22:21
اممم میخواستم بگم میدونم خیلی حس بدیه که توی مدرسه کسی نباشه که حتی بهت سلام بده، من از پیش دبستانیم هیچ وقت ارتباط گرفتنم خوب نبود الانم نیس، مشکلاتم انقد زیاده که هیچ چیزی نمیتونم بگم💔 نمره هام مشکل نداره چون واقعا برای همشون تلاش میکنم برای اینکه میخوام فقط نمونه دولتی قبول شم🙂
seti
پاسخ
خیلی خسته من سال پیش یک اکیپ مخصوص داشتم که اصلا همشون منو دوست داشتن اما الان تو این مدرسه ام انگار نه انگار آدمم تا باهاشون صحبت میکنم بهم میپرن اصلا دلم نمیخواد ریختشونو ببینم خلاصه که سعی میکنم تنها بودنم روی درسم تاثیر نزاره چون من همیشه آدم اجتماعی بودم تنهایی برام سخته 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
6 آذر 01 23:03
باید همینکارو بکنیم
منم سال دیگه این مشکل و دارم
البته الانم دارم ولی چندتا دوست دارم ولی ارتباطاتم خیلی ضعیفه خوب نمیتونم با بقیه حرف بزنم
seti
پاسخ
دقیقا 🖤🥀
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
20 آذر 01 13:31
دارم میمرم 
تم تم وبلاگت وووووووووو جونگ کوک کردی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
seti
پاسخ
درک میکنم منم همینم 😬😌
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد