setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

خبر خوب

1390/4/14 9:01
نویسنده : seti
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خیلی وقت بود که درگیر امتحاناتم بودم برای همین وقت نکردم که مطلبی اینجا بزارم .یک خبر خیلی خوبم دارم واون هم اینکه ستایش بالاخره جیشش رو میگه .اگر بخوام تاریخ دقیقش روبزارم .دقیقا از بعدازظهر ٢٩/٣/٩٠ بود که مرتب گفته ومن هم خیلی خوشحالم.هورااااااااااااااااااااااا

خداروشکر عزیزم توی هیچ موردی منواذیت نکرد .هم از پستونک گرفتنش که توی یکسال بودی که فقط یک شب بیتابی کردی البته اون هم وقتی میخواستی بخوابی.از شیشه هم که خودت خوشت نیومد واز یکساله ونیمی دیگه نخوردی وترجیه میدادی توی لیوان بخوری.شیر گرفتنت هم خیلی راحت بود که من با روش تدریجی تقریبا یک هفته شد .(که البته فکر کنم طعم تلخ کلپوره تو این مورد خیلی کمکم کرد).والان هم که به راحتی جیشت رو میگی.من تقریبا از ١٠ خردادشروع کردم واوایل از پوشک استفاده میکردم وکم کم که راه افتادی پوشک هم برداشتم ولی کلا فقط ٥ بار توی این مدت نتونست خودشو کنترل کنه و .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد