setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

برنامه امتحاناتم

1400/2/21 2:00
نویسنده : seti
89 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه : قران ( که گذشت خدارو شکر ) 

یک شنبه : املا ( که دیروز بود و گذشت)

دوشنبه : مطالعات اجتماعی ( امروز بود و خیلی به خاطر نت اذیت شدم )

سه شنبه : که فردا هست ولی من امتحان ندارم 

چهارشنبه : علوم تجربی 

هفته ی بعد 

شنبه : ریاضییییییییییییی😱

یک شنبه : فارسی و نگارش 

دوشنبه : هدیه های اسمان 

و تمام همین امتحانات من برام دعا کنید امتحان ریاضی رو خوب بدم چون بقیه امتحانات رو فولم با یکی دو بار خوندن اوکی میشم 

ولی ریاضی هر چقدرم کار کنم اخرشم نمیفهمم برام دعا کنید 

پسندها (4)

نظرات (3)


21 اردیبهشت 00 3:08
ریاضی رو که شبیه خواهر من هستی هر چی بهش میگم هیچی به هیچ هیچی نمیفهمه 🌹
seti
پاسخ
من فقط یکم میفهمم ولی خیلییی سخته خدایی ولی من دارم تمام تلاش و سعیم رو میکنم تا یاد بگیرم

21 اردیبهشت 00 4:24
موفق باشی عزیزم
seti
پاسخ
همچنین گلم😘

21 اردیبهشت 00 18:14
موفق باشی🎀
seti
پاسخ
مرسی😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد