setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

بهترین سریالی که من دوست دارم

1400/2/21 1:53
نویسنده : seti
74 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق سریال بچه مهندس هستم که تا الاه هر 3 فصلش رو تمام و کامل دیدم 

و انشاالله دارم فصل چهارم تموم میکنم 

و فهمیدم که چند فقط هم مشهد فیلم برداری کردن و شانس بد من الان فک کنم برگشتن تهران و شاید باشن نمیدونم 

و شخصیت هایی که من دوست دارم یکم مرضیه(خانم مهشید جوادی) و جواد جوادی(اقای محمد رضا رهبری ) 

و بهروز (اقای سهند جاهدی ) بی بی گوهر(خانم ثریا قاسمی )  هستم اینا بهترین کارکتر هایی هستن داخل فیلم امید وارم شما هم ببینید 

اگر ندید میتونید از تلوبیون ببینید 

پیشنهاد میکنم ببنید 😍

خلاصه ی داستان ...................

جواد جوادی عاشق مرضیه هست و قراره باهم ازدواج کنند . و جواد بی بی گوهر را برای ولی خود به تهران اورده است بعد س رو کله ی اقای ناصر فیض پیدا میشود که ناصر فیض باعث عصبانی و غیرتی شدن جواد جوادی سر مرضیه میشود در همین وسط بهروز عاشق دوست مرضیه میشود شیوا موحد(خانم سیما خضر ابادی) و بهروز و جواد و مرضیه و شیوا موحد با هم شروع به کار یک پروژه میکنند اونها میخوان برای تز دکترای هوا فضای دانشگاه امیر کبیر یک پروژه تحویل بدن و در این کار موفق هم میشوند که بعد از اتفاقاتی که جواد جوادی و کاپیتان که خودتون ببیند گم میشوند و پیدا میشوند و وقتی پیدا شدند و اینکه بعد خوب شدن جواد جواد به خاستگاری مرضیه میرود ولی بعد خاستگاری متوجه میشود که تومور مغزی دارد و شب نامزدی میرود و نامزی خودش رو بهم میزنه و بعد میان مشهد و بعد هی جواد توهم مرضیه رو میزنه که بعد یهو یک دکتر خوب پیدا میشه تو مشهد که جواد میره پیشش و بعد مرضیه با خانوادش میاد مشهد و بعد با جواد حرف میزنه و بعد جواد راضی میشه عمل کنه و بعد که عمل میکنه بعد عملش باعث میشه پاهاش بی حس بشه اما با شوکی که بهروز بهش وارد میکنه که میتونه حداقل با همین دسته ها راه بره و بعد یک قرار عقد برای مرضیه و جواد میزارن در همین حین بهروز هم سعی میکنه که دل خانم شیوا موحد رو ببره که در همین قمست امشب موقف میشه اما فرزند خوانده ی خانواده توفیقی مقدم که میشه همون خانواده ی مرضیه که یک پسر هست گم میشه یعنی میدزدنش و ........................

دیگه باید بشینین بقیه رو ببین بعضی از جاهاش رو نگفتم چون فکر کنم باید بشیم یک روز کامل تایپ کنم شما میتونید دانلود کنید با از تلوبیون ان رو ببینید 

خودمم هنوز تو خماری هستم شما هم بمونید دوباره فردا شب 

هر شب ساعت 9:30 دقیقه از شبکه دو 

جواد جوادی عاشق مرضیه هست و 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد