setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

به نام خدا بریم که یک درس بخونیم

1400/2/21 17:34
نویسنده : seti
206 بازدید
اشتراک گذاری

خب بریم یکم علوم بخونیم برای فردا که انشاالله بتونم امسال هم قبول بشم 

و تازهههههههههههههه

تیز هوشان هم ثبت نام کردم 😖

درس های تیز هوشان رو بلدم فقط فقط ریاضییییییییییییییی یک مشکل دارم وگرنه بقیه درسا رو اوکیم 

خب برم که مامانم داره میگه بدو علوم بخون که میخوام نمونه سئوال بدم حل کنی 

من رفتم برام دعا کنید 

پسندها (7)

نظرات (7)


21 اردیبهشت 00 17:40
اوه منم عین تو ریاضی رو مشکل دارم همش😍بهرحال یکی عین منم پیدا شد که استعداد داره💋فقط تو ریاضی مشکل داره. من اوایل فکر میکردم هیچ کس عین من نیست که تو ریاضی مشکل داشته باشه بعد این پستو از گوشه ی وبلاگ شما دیدم، که دیگه هستید😘😁
seti
پاسخ
خب پس عالی شد چون منم هچکس رو نمیشناختم که در ریاضی مشکل داشته باشه همه ریاضی رو دوست داشتن بر عکس من خداروشکر حالا یک جفت پیدا کردم 

21 اردیبهشت 00 17:41
راستی ستایش جون  به وبلاگم سر میزنی؟ 🌺😘ممنونت میشم عزیزم منم برات جبران میکنم😍❤️🌷
seti
پاسخ
سلام عزیزم بله حتما قربونت عزیزم 😍

21 اردیبهشت 00 18:17
سلام موفق باشی ولی تیزهوشان فقط استعداد تحلیلی هستش
seti
پاسخ
سلام عزیزم شما هم موفق باشی گلم 
آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
21 اردیبهشت 00 18:52
موفق باشی عزیزم😘
seti
پاسخ
همچنین عزیزم 😘
آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
21 اردیبهشت 00 18:54
به نظر&zwnjمن ریاضی از همه درسا آسون تره خیلی ساده هست فقط باید بهش فکر کرد و اهمیت داد چون از اول دبستان همه توی گوشت فرو میکنن ریاضی سته سخته تو هم احساست میشه این گه سخته ولی در اصل از همه درسا آسون تره 💝💝
seti
پاسخ
شما درست میگی من وقتی یمخواستم برم کلاس چهارمم هی همه بهم گفتن چهارم سخت ترین ساله دبستان در صورتی که اسون تر هم بود و الان من دارم سع میکنم رابطه ام رو با ریاضی خوب کنم که در امتحانام و در اینده درس ریاضی برام اسون باشه 

21 اردیبهشت 00 19:07
نظر قبلی گه عکس داداشم پروفیلشه نظر منه گفتم که نگی با این وب نظر ندادم و شما هم به وبم سر بزنید
seti
پاسخ
چشم عزیزم 🙂

22 اردیبهشت 00 7:09
بله دقیقا ستایش جون درست میگویند تیز هوشان فقط استعداد میخواهد خود آموزش پرورش هم گفته برلی تیز هوشان سوال از کتابها نمیپرسیم چند تا سوال غیر از درسا میپرسیم
seti
پاسخ
اره منم 10 صفحه فقط حل کردم سئوالاتش مثل بازی میمونه خیلی جالبه ولی به هر حال برام دعا کنید 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد