setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

امتحانت تموم شد

1400/3/14 0:53
نویسنده : seti
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبید امیدوارم حالتون خوب باشه و هیچ وقت مریض نشده باشید 

خب اومدم بگم امتحاناتم تموم شده و این هفته کل کارم همش نقاشیه برای اینکه امتحان داشتم نتونستم کارای نقاشی رو تحویل بدم (البته تنبلی یکم بود ) 

خب دوستان براتون بگم که الان امروز 14 ماه خرداد هست ساعت 12:50 دقیقه دقیق هست 

و ما هفته ی پیش که میشه اول های خرداد رفتیم یزد برای کار بابام یک هفته ای رفتم و همین هفته یکشنبه اومدین و اونجا کلی مافیا بازی کردیم بهمن خیلی خوشگذشت و الان من در پست بعدی خاطرات دیروز رو میگم که دیروز یک کاری کردم الان سر ما خوردم و سرم به جوری سنگینه مامانم هم مریض شده و الان خیلی بده 

حالا در پست بعدی  بهتون میگم 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد