setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

امدن و رفتن مامانجو ن عزت

1399/4/2 21:10
نویسنده : seti
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم امید وارم همیشه سالم و تندرست باشید امروز میخوام یه خاطره از اومدن خوش حال کننده و ازیه رفتن ناراحت کننده بگم چند هفته پیش مامانجون عزتم اومدن مشهد یعنی یه هویی به مشهد اومدن ینی همه کوپ کرده بودند که چی شده 

راستش مامانجونم برای تولدم اومده بودند   که من رو سوپ رایز کردن حالا  بگذریم اینو تو پست بعدی مینویسم خوب میخواستم بگم که وقتی اینجا بودند خیلی صدا ی خنده بود ولی با رفتن شون خونه ی ما خیلی سوت کور شد حتی ابنو من نمیگم مامانم هم میگه که چقدر بد شد که رفتن ولی من وقتی همکه اونا اونجا بودند همش بهشون میگفتم نرین چرا از پیش من میریم اما یه رفتنی یه برگشتی هم داره 

و مامانم و بقیه میگفتن فکر رفتن رو نکن از وقت هات استفاده کن 

میدونین که من از چیش خوشم میادکه وقی کسی از یزد یه اینجا میاد اینکه مهمانی ها رواج پیدا میکنه وما همش به مهمانی میروم 

اما الان به خاطر کرونا زیاد نتونستیم به مهمانی برویم الانم اگر عکسی داشتم میزاشتم اما انشاالله بعدا براتون پست میزار 

تا پست بعدی فعلا😘

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد