setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

حال خراب و حال خوب

1401/3/12 0:24
نویسنده : seti
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شنیدیم میگن حالم خرابه اما دلم خوشحاله خب اون حسو من دارم کلا امسال سال هم خوبی بود هم بد چون جبهه ی اصلی بعضیا رو دیدم هم زندگیم نابود شد البته در سعی ساختن دوباره هستم در کنار عزیز ترین کس زندگیم مادرم 

قدر ماماناتونو بدونین و اگر یک چیزی میگن گوش کنین چون می‌دونن وقتی سرتون به سنگ بخوره چه دردی میکشین 

آخ من قربونت بشم مامانم که با این همه سختی بازم میگی بگو من چطوری خوش‌حالت کنم بازم میگی حال تو برام مهم تره با اینکه خودت فکر خیالت درگیره 

باورم نمیشه که توی اوایل نوجوونیم اتفاقی برام افتاد که همیشه تو ذهنم میمونه و یک جورایی پر از درس های بسیاری برام 

روز های اول از زندگی ناامید بودم حتی میگفتم کاش میشد مثل بازی های جنگی یک بار گیم اور (Game over)بشم و دوباره به زندگی برگردم و اون موقع بتونم این اشتباه رو تکرار نکنم اما الان تصمیم های بزرگی گرفتم و می‌خوام هم حالمو خوب کنم هم خانوادمو خوشحال و سربلند کنم 

با آرزوی بهترین ها برای شما ♥️🫂

پسندها (2)

نظرات (5)

سایهسایه
12 خرداد 01 12:50
چرا عزیزم❤
سایهسایه
12 خرداد 01 12:51
۱۱ سالگی وبت مبارک
seti
پاسخ
ممنون عزیز دلم🤭😘
سایهسایه
12 خرداد 01 14:21
منم تو زندگیم خیلی نا امید خسته بودم تا اینکه خدا یه تحول بزرگ جلو پام گذاشت 
انشالله خدا هم تورو مثل من با یه تحول بزرگ حالتو خوب کنه❤
seti
پاسخ
انشاالله که همیشه حالت خوب باشه و خدا هم حواسش به منم باشه 😇❤️
سایهسایه
12 خرداد 01 14:23
منم حتی تو اوج نوجوونی و جوونی به پایان زندگی فکر میکردم💔
ولی با خودم نشستم دو دو تا کردم که آیا ارزش داره اینطور به خودم آسیب بزنم؟ یا روزای خوبمو به افسردگی و انزوا سپری کنم؟
seti
پاسخ
کاملا با شما موافقم آدم باید به فکر الانش باشه الکی روز خودشو با فکرای ناامید کننده خراب نکنه 
سایهسایه
12 خرداد 01 14:23
این تجربه ی من بود و خوشحالم که شما هم شروع به تحول کردی❤❤❤❤❤
seti
پاسخ
🙂❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد