setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

به نام خدا امروز چه گذشت

1400/2/22 22:56
نویسنده : seti
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان چطورید خوبید حالتون خوبه 

خب اومدم بگم امروز به من چه گذشت اصلا یه سئوال الان عید فطر شد یا نه من که هنوز نفهمیدم باید فردا روزه بگیرم یا نه خب حالا این حرفا رو ول کنم برم سراغ اصل ماجرا 

من که امروز مامانم منرو بیدار کردن برای کلاس نصف کلاس رو که خواب بودم (خسته نباشم ) 

بعد یهو برای امتحان پاشدم ترنم خواب بوده مامانمم که رفته بود پیاده روی و نبود امتحان علوم رو دادم بعد دو سه تا سئوال رو بلد نبودم که خود مامانم کمکم کردن ( دستشون درد نکنه خدا حفظشون کنه) 

بعد  امتحان رفتم پای لپتاب پدر جان ( بابام خونه نبودن و لپتاب رو نبرده بودن ) و نشستم کلی فیلم رو عکس بچه گی رو دیدم و حال کردم 

بعد اون نگین اومد برای اندازه گیری لباسش که قراره مامانم براش بدوزه که حدود یک ساعت موندگار شد بعد رفت بعد از یک ربع مامانم برای پرو با ترنم رلفتن خونه خالم (خونه خالم طبقه ی بالای خونه ی ماست) 

و بعد نیم ساعت مامانم اومد پایین و من همون لحظه که ساعت های 4:8 دقیقه بود دقیق دارم میگم بهتون

بعد اون ساعت 6 رو گذاشتم و خوابیدم الان فهکیدم باید ساعت 5 میگذاشتم که زود بلند شم خلاصه که تا 6 خوابیدم و صدای الارم بلند شد بلند شدم قطعش کردم گرفتم خوابیدم تااااااااا اون موقعی که دارن ربنا میگن خواب بودم بعد بیدار شدم و سر وضعم رو درست کردم و افطار کردم بعد افطار پدر جام اومدن خونه و بعدفیلم یاور رو دیدیم بعد بچه مهندس یکی از فیلمایی که من خیلی دوسش دارم و الان در حال حاضر هم پدر مادرم درحال تماشای فیلم احظار خهستن و منم الان تو اتاقمم و دارم برای شما مطلب میزارم 

میبینید وضع ما رو اه اه از فیلم احظار بدممممممممممممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد 

اخه یکی نیست به اینا بگه اقای محترم خانم محترم از این فیلکای مسخره نسازید 

تازه با اینکه خیلی مسخره است خیلی بیننده داره بیشتر از فیلم بچه مهندس و یاور 

ههییی دیگه نمیشه کاریش کرد خب دیگه خیلی دارم مینویسم امیدوارکم که خوشتون اومده باشه 

دوستون دارم 

بوس 😘    

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)


22 اردیبهشت 00 22:59
من از تقویم دیدم عید فطر فرداست. پنجنشبه است دیگه است فردا دیگه همون پنجشنبه است. که میشه گفت پنجشنبه.
🌷سوالیه است خودتون میدونید که. اول شوالیه😇😁اینو همه میدونند. ما شاید بریم باغمون که کرونا کم تر بهمون نفوذ پیدا کنه🙏🏻💚🥰
seti
پاسخ
فردا رو که همه میگن اما نمیدونم به خدا یکی میگه پس فردا یکی میگه فردا من که نمیدونم حالا امشب معلوم میشه کیه من تتا نفهمم امرو نمیگرم 😂خوش به حالتون باغ دارین ما که بابابزرگم باغ  دارن ولی خب اگرم باشه همه میرن خونه یاون مامانبزرگ هاشون ما میمونیم فقط حالا شایدم هیچ جا نرفتیم فقط با مامان عزتم تصویری صحبت کردیم 😋

22 اردیبهشت 00 23:09
نه عزیزم😉😉😉😉😇 رادیوی ما اعلام کرده فرداست❤️🌹با اینکه تلویزیون خراب داریم! 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد