setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

روزتون قشنگ

1400/2/21 17:28
نویسنده : seti
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان من روز سه شنبه تون بخیر 

امروز بنده کلاس نقاشی با خانم حزیره ی عزیز داشتم  که از نظر من بهترین معلم  نقاشی دنیا هستند

امروز هم به من خیلی لطف داشتن و خیلی از نقاشی من خوششون اومد 

و یکی از خاطرات بد من در کلاس نقاسی که یکی دوسال پیش اتفاق افتاده بود رو گفتن منم برای شما میگن 

خب بزارین بگم که ما هر جلسه باید مشاهده بیارین مثلا بگیم که ( پدر من با لباس اب و شلواد طوسی اش به بیرون رفت ) خب اینجوری باید بنویسیم اما باید حدود یم یا یک نیم صفحه بشه 

من هم یکبار مشاهده ام رو یادم رفت بیارم تنبیه شدم 

من نیم ساعت نشستم و هیچ کاری نکردم و فقط به نقاشی کشیدن بچه ها نگاه کردم همون روز هم فقط میتونستم نیم ساعت سر کلاس باشم کلاس زبانم داشتم و باید میرفتم 

و اینم یکی از خاطرات من امیدوارم خوشتون اومده باشه 

عکس نقاشی هم هم میفرستم براتون 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد