setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

یزد رفتن و شلوغ شدن کار هام

1399/12/30 1:48
نویسنده : seti
88 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستان گلم
امیدوارم حال دلتون خوب باشه
من از وقتی که اومدم یزد سرم شلووووووغ شده که خدا میدونه
دوستان من عکس ها و کار های روز مره ام براتون عکس میام اگر هم نمیزارم من رو ببخشید چون اینترنت ندارم
بازم ببخشید
دوستون دارم
پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد