setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

معرفی خانوادم

1399/12/20 12:50
نویسنده : seti
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها یادم رفت خانوادم رو معرفی کنم خانواده ی ما یکم پیچیدست و امیدوارم متوجه بشین سئوالی داشتین در خدمتم 

مامانم : مامان فاطمه 

بابام : بابا مصطفی 

من : ستایش 

خواهرم : ترنم 

مامان مامانم : مامانجون اشرف 

پدر مامانم : باباجون شکرالله 

دایی اول : دایی اسماعیل 

دایی دوم : دایی ابوالفضل 

خاله : خاله نجمه 

زندایی ( خانم دایی اسماعیل ) : زندایی سمیه 

شوهر خاله : اقا اسماعیل 

دختر خاله اولی : نگین 

دختر خاله ی دومی : نیکا 

دختر دایی : زینب 

پسر دایی : علی 

من نوه اولی از طرف خانواده ی مامانم هستم دومی زینب سومی نگین چهارمی ترنم پنجمی نیکا و ششمی علی

میریم سراغ خانواده بابام 

عمو اولی : عمو مهدی ( دو تا پسر دارن )

عمو دومی : عمو محسن ( بابای من بچه ی سوم هست)

عمه : عمه مهدیه 

مامان بابام : مامان عزت ( ما نوه ها به مامانجونم میگیم مامان عزت ) 

بابای بابام : باباجون محمد 

پسر عموبزرگه نوه ی اول خانواده : سالار 

برادر سالار : شهراد 

دختر عموی بزرگه دومین نوه ی خانواده : یکتا ( یکتا و سالار یک ماه باهم فرقشونه ) 

خواهر یکتا : یسنا 

توی این خانواده ترتیب نوه ها : اول سالار دوم یکتا سوم من چهارم یسنا و پنجم ترنم و ششم هم شهراد هست

مامان بزرگ های من باهم دختر خاله هستن و مامانبزرگ های مامان بابام باهم خواهر هستن 

و دیگه توضیح زیادی نمیدم چون مطمئنا گیج میشین 🤕

م

پسندها (2)

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
20 اسفند 99 16:51
ممکنه آخرش رو خوب نفهمیدم 🤕
ولی خب خانواده من هم همینطوری پیچیده است🤭
seti
پاسخ
مثلا الان من یک چیزی میگم ببین متوجه میشی یا نه
الان دایی مامانم با خاله ی بابام ازدواج کردن و الان بچه شون هم میشه دختر یا پسر خاله یبابام و هم میشه دختر یا  پسر دایی مامانم بعد خیلی پیچیده تره که من زیاد توضیح نمیدم 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد