setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

شیرین کاری

1390/4/16 8:50
نویسنده : seti
316 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز که عشق من یک حرف جالبی میزنه واین شعرو میخونه

دوست دارم میدونی این کار دله

که البته وقتی قسمت اولش رو میخونه اگر من یا باباش پیشش باشیم به صورت سوالی میپرسه/دوست دارم میدونی؟کاش میتونستم صدای ضبط شدت رو بزارم اینجا همه بشنون که این جیگر طلا چطوری دلبری میکنه وخودش رو توی دلمون جا میکنه.واقعا نمیدونم اگر پسر بودی بازهم ازاین کارا میکردی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد