setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

روز های درسی

1399/8/17 15:01
نویسنده : seti
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان منو ببخشید که چند روزه پستی نزاشتم 

اما الان اومدم با یه پست عالی 

خب بزارین از اول بگم حدودا یک ماه پیش ما به یزد  فتیم و کلی من خوشگذروندم تو راه که بابام بهم گفتن که ستایش جان اونجا هم مثل مشهد کروناست و همه تو خونه هاشون هستن اما بر عکس حرف بابام شد وقتی ما رفتیم اونجا ظهر شب مهمونی بودیم حالا نمیخوام بگوم بدون رعایت بودیم ما نه همه با استفاده از پروتکل بهداشتی دور هم جمع میشدیم و کلی میگفتیم و میخندیدیم بعد از روز های خوش یزد برگشتیم مشهد و من یک هفته ای مرسض شدم نه نه نه نترسین کرونا نبود سرما خوردگی بود خلاصه که الان سرو مرو گنده اینجا حاضرم خب ببخشید من باید برم ناهار بعدا میام و کلی پست میزارم 

فعلا😊

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد