setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

کلاس های انلاین

1399/8/17 15:53
نویسنده : seti
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی مجدد دوستان من اومدم  تا دوباره یه پست دیگه بزارم پس لطفا دنبال کننده هام رئ بیشتر کنید ممنون میشم از خانمم براتون بگمئ که خیلی مهربون و خونگرم هستن که به خوبی به ما درس میدن راستی بچه ها  من کلاس ششم هستم و امسالم انقدر کتاب زیاد دارم که همش بعضی ها رو گم میکنم 😅

خب میخوام از کلاس انلاین هام براتون بگم که خیلی خوب نیستن به خاطر شاد که هی قفطع و وصل میشه مثل امروز که دیگه خیلی عصابم رو خورد کرده بود  که مجبور به خریدن بسته شدیم تا شاید بهتر بشه سرعت بالاخره هم بده هم خوب الانم که دارم براتون مینویسم مشقام رو ننوششتم اما برای شما اومدم و دارم براتون پسن میزارم انشاالله برای فردا یه خبر خوب بهتون میدم پس دنبال کننده ها رو بیشتر کنید تا بگمتون 

عاشقتونم تا فردا بای✨😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد