setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

بهترین روز دختر در بالای پشت بوم

1399/4/4 21:29
نویسنده : seti
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من امروز یه خاطره یه به یاد موندنی رو میخوام تعریف کنم

روز دختر بود و ما هم خانه ی مادر بزرگم بودیم دختر دایی مادرم زنگ زد و میخواست به خانه ی ما بیاید ولی ما خانه نبودیم و بهانها گفتیم انها تصمیم گرفتند به خانه ما بیایند تازه انها دوتا دختر خوب هم دارند که یکی شان  شان به کلاس چهارم میرود ویه کی شان اندازه ی خواهر من است انها امدند ما همه کمی رقصیدیم اما بعد به بالای پشت بوم رفتیم تازه اسم ان دختر ها را نگفتم بزرگی=نگار کوچکی= پگاه 

درانجا همش داشتیم تاب بازی میکردیم خیلی خوش گذراندیم یک دفعه یه کیکی خوشگل را دیدیم و تعجب کردیم خیلی خوش حال شدیم همه با ان کیک عکس گرفتیم خیلی خوب بود و همین طور خوش مزه ما هم دوباره کمی رقصیدیم و دوباره تاب بازی و همش بالا بلندیا 

خلاصه به ما خیلی خوش گذشت خیلی شب خوبی بود و از مادربزرگم و مادرم بسیار تشکر میکنم 😘😘😍😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد