setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

یه پست درباره ی خودم

1399/4/2 21:25
نویسنده : seti
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان ببخشید من خودم رو زیاد خوب براتون معرفی نکردم 

من ستایش هستم 

با 11 سال سن و یه خواهر کوچک تر از خودم دارم که اونم 5 سال سن داره وخیلی شیطونی میکنه 

مامانم لطف کردن که برای من از بچه گی این وبلاگ رو ساختن والانم خودم دارم وبلاگم رو کامل میکنم و خوش حال میشم دنبال کننده های زیادی داشته باشم     فعلا

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)


2 تیر 99 22:03
خیلی خیلی خوش اومدین😘😘 خوشحال میشم وبمو دنبال کنین،وبتونو دنبال کردم!😍😍
setiseti
17 دی 99 17:02
😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد