setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

امتحان های سال 1400

1400/2/19 0:51
نویسنده : seti
118 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

سلام دوستان 

متاسفانه امتحانام از امروز شروع شده و خداروشکر حضوری نیست 

ولی بیچاره پسر عموم سالار که نهم میخونه خیلی گناه داره از هفته ی دیگه امتحانات حضوری داره

حالا شما عزیزان میشه توکامنت ها بگید امتحاناتون شروع شده یا نه یااااا حضوریه یا غیر حضوری ؟

پسندها (6)

نظرات (9)


19 اردیبهشت 00 4:21
سلام امتحانات ما غیر حضوریه ولی خانممون گفته ازمون از ما نمیگیره و فقط از رو ی مشق ها نمره میده 🌹
seti
پاسخ
سلام عزیزم چه عالی خوشبه حالتون الان دختر خالم کلاس دومه کلاساش تموم شده 

19 اردیبهشت 00 6:48
امتحانامون تازه داره شروع میشه و اینکه حضوری میکنن. البته مجازی هم شاید بشه😂🥺. خدا کنه مجازی بشه.بعد اون بهت اطلاع میدم☺️😘
seti
پاسخ
موفق باشی عزیزم 🤩باشه عزیزم گفتن تو کامنت های همین پست بگو 

19 اردیبهشت 00 7:19
شروع شده 
seti
پاسخ
موفق باشی گلم😘

19 اردیبهشت 00 7:19
هم حضوی هم غیر حضوری
seti
پاسخ
شما مگه چندمی؟

19 اردیبهشت 00 7:20
امتحانات میان ترممون که شروع شده غیر حضوری 
seti
پاسخ
ما امتحانات میان ترممون رو که اواسط سال گرفتن تموم شد الان امتحانات نهایی هست 

19 اردیبهشت 00 7:21
امتحانات نهایی که از یک خرداد شروع میشه هم حضوریه هم غیر حضوری 
مثلا ریاضی حضوریه علوم غیر حضوری  
seti
پاسخ
سلام عزیزم من ششم هستم و امتحاناتم شروع شده و انشاالله تا اواسط هفته ی بعد تموم میشه و فکر کنم دیگه امتحانی ندارم بعد اینا 
آبجی مهناآبجی مهنا
19 اردیبهشت 00 9:37
سلام ستایش جون
من ششمم امروز اولیشه غیر حضوری هم هست تا سه خرداد هم تموم میشه
seti
پاسخ
سلام عزیزم چه جالب منم مثل شما هستم ولی فکر کنم امتحانات من قبل از خرداد تموم شه اما نمیدونمروزی که تموم شد خبرتون میدم 

21 اردیبهشت 00 4:21
عزیزم من ششم هستم و بهدلیل نهایی بودن مثل همیشه مزالعه آزادیم و داخل خرداد امتحان میدهیم 
seti
پاسخ
اها

21 اردیبهشت 00 9:52
باشه ستایش جون💓💓💓💓
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد