setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

بچه ها انرژی بدین دارم میرم یزد با اون تصادف الان استرس دارم

1399/12/24 21:15
نویسنده : seti
107 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان با کامنت و لایک هاتون بهم انرژی مثبت بدین 

من قبل از تصادفمون عاشق جاده یزد بودم و اونم عاشق شب جاده 

اما الان نه تنها عاشقش نیستم بلکه ازش ترس دارم 

مامانم میگه صبح راه میفتیم زود میرسیم شب خونه مامان عزت انشاالله 

هی به خودم میگم تو راه خوش میگذره کلی اهنگ گوش میدی و اینا 

ولی بازم استرسه ولم نمیکنه میشه تو کامنت بگین چیکار کنم تا استرسم یادم بره 

دوستون دارم 😍

پسندها (1)

نظرات (1)

آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
24 اسفند 99 21:28
عزیزم حادثه همیشه است این ماییم که باید احساس ترس  را از وجودمون پاک کنیم 
seti
پاسخ
چشم شب کار میکنم رو ذهنم که ترسم رو فراموش کنم و به چیزای خوب خوب فکر کنم ممنونم از پیشنهادتون 😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد