setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

معرفی کامل کامل خودم ( پست رو ببین وگرنه از دست دادی)

1399/12/24 22:21
نویسنده : seti
119 بازدید
اشتراک گذاری

خب عزیزانم من ستایشم ستایش ذوالفقاری 

محل زندگی : استان خراسان رضوی شهر مشهد 

یه خواهر دارم اسمش ترنم هست 

بعضی مواقع فیلم های پارمیس رو میبینم 

پدرم یزدی هستن و مادرم مشهدی 

ما کل خانواده ی بابام یزد زندگی میکنن 

عاشق اهنگ های حمید هیراد و رضا صادقی هستم

اسم بهترین دوستام: ایدا . صبا . عسل 

اسم مدرسه ام حکیمیان 

اسم و فامیل معلمم : طیبه یعقوبی 

من داخل کانون پرورش فکری کودکان نزدیک 6 سال هست که عضوم و معلم های مرکز هشت مشهد من رو میشناسن من داخا مرکز هشت عضو هستم 

خیلی خیلی اسلایم رو دوست دارم و خودم تا الان 5 یا6 تا اسلایم داشتم 

من نوه ی اول خانواده ی مامانم هستم

و نوه سوم خانواده ی پدرم هستم 

من عاشق گیتار و انیمیشن سازی و بازیگری هستم البته بگم بیشتر بازیگری رو دوست دارم

بچه ها راستی اگر اسلایم دوست داریم بهم بگین که من یک پیچ عالی سراغ دارم که بهتون ادرس پیچش  رو بدم 

خب اینم یک معرفی خودم اگر چیزی از قلم انداختم تو کامنتا بگین که بهتون بگم 😊

دوستون دارم 😘 

پسندها (3)

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
25 اسفند 99 9:12
منم ۶ ساله کانون پرورش فکری عضوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد