setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

یکی از روز های تابستانی = روز دختر

1399/4/2 14:00
نویسنده : seti
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم الانی دارم این متن مینویسم تازه طرح زدن نقاشی ام تمام شده چومن در تابستان به کلاس های = نقاشی سفال می روم =چون به خاطر کرونا همجا بسته شد ما هم دیگر نتوانستم به به کلاس های دیگری بروم  ولی با اینکه در خانه هستیم خوشحالم چند هفته تولد 12 سالگی امبود و مامان جون عزتم به مشهد امده بودند حرف اصلی من این است امروز روز دختر است و من بسیار خوشحالم چون پارسال از پدرم به مناسبت روز دختر یه میکروسکوب هدیه گرفتم و سال پیش هم یه بیسیم که برای خواهرم و من بود تازه هدیه ی خواهرم در پارسال یه گهواره ی زیبا بود من از اینجا از پدر مادرم تشکر میکنم و خیلی خوش حالم که مادر پدر به خوبی دارم و از مادرم هدیه برای روز دختر همین وبلاگم است چون که الان 11 ساله یا به عبارتی 12 ساله شدم خاطرات خوبم در یادم نیست اما با وجود مادری خوبم که همیشه به فکر من است و وبلاگی که برایم ساخته است میتوانم تمام شیطانی هایم و تمام خاطرات خوب را بیاد بیاورم ها لا کمی عکس از خواهرم کوچکی هاش و خودم را بزارم 

😍😍😘دوستان تا یه پست دیگر فعلا😘😍😍😍😘😍

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 آبان 99 15:29
خانومی شما با افتخار دنبال شدین ممنون میشم وبلاگ منوهم دنبال کنید😍💕
seti
پاسخ
چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد