setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

اولین روز من در وبلاگ

1399/4/1 21:37
نویسنده : seti
134 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به دوستان گلم از همین الانی که دارم مینویسم روزیست که مادرم به من گفت که از این پس باید  تو وبلاگت را ادامه دهی و تمروز است که من خوشحالم که من از امروز می توانم وبلاگ ر ا بنویسم ببخشید خودم رو معرفی نکردم ستایش هستم من از مامانجونم عزیزم ممنونم که برای من این رو وبلاگ رو ساختم تازه هنوز با کیبورد های لپتاب هم اشنا نیستم و به همه دوستانم میگم که منتظر عکس های خوب و جالب باشید😘😍😘😍

پسندها (4)

نظرات (1)

SujinSujin
2 تیر 99 13:44
خوشحال میشم وب ام را دنبال کنی
 
seti
پاسخ
حتما عزیز دلم 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد