setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

خاطرات موکب

1401/7/3 23:39
نویسنده : seti
197 بازدید
اشتراک گذاری

 با سلام عرض ادب 

خب اومدم دوباره یکم از خاطرات های داخل موکب بنویسم 

راستش داخل موکب خیلی خوبه 

موکب ما مخصوص بچه ها وخانوماست 

برای همین چون ما همه خانومیم و دختر برای همین از طرف موکب دبیرستان پسرانه مراقبمونن که مردا داخل نیان

بنده خداها نیرو هاشونو میفرستن دور تا دور موکب تا مراقب ما باشن 

چند بارم نزدیک بود دعوا بشه و شر بشه 

دیگه خلاصه امشبم ساعت یازده رسیدم خونه 

فرداهم باید صبح ساعت ۵:۳۰ بیدار بشم برای روضه های مامانجونم و تا۸ روضه بعدش برم مدرسه که کمک کنیم نماز خونمون رو درست کنم از اون ور فرمم رو بگیرم باز بعد از ظهر برم موکب و تا این موقع ها باشم خلاصه آخرین هفته ی تعطیلیم هم کلی کار دارم و به استراحت کلی هم نمیرسم ولی خدایی حس خیلی خیلی بهتری دارم

♥️🙂

​​​​​​

 

پسندها (8)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد