setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

خادمیار شدن در موکب مدارس امام رضا

1401/7/3 0:10
نویسنده : seti
145 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام بعد از غیبتی طولانی اومدم بالاخره می‌خوام یکم خاطره رو ثبت کنم راستش از طرف مدرسه ی جدیدم که امام رضا هست برای خادم شدن در موکب مدرسه اسم نویسی کردم و روز جمعه اول مهر رو از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر اونجا کمک کردیم 

راستش خیلی خوب بود فکر نمی‌کردم انقدر خوب باشه راستش به خاطر خادمیار بودنمون بهمون غذا نذری بدون صف میدادن خیلی خوب بود بساط شربت چایی هم که برای ما خادمیار ها به راه بود 

ما بچه های که اونجا بودیم بیشتر پیش بچه های بودیم که اونجا مبومدن نقاشی بکشن و اینکه موکب دبیرستان دخترانه ی امام رضا بیشتر کارای فرهنگی میکردم یعنی چایی یا خوراکی نمیدادن 

 درکل حال و هوای خوبی بود 

خلاصه اینکه خیلیی خوب بود و کلی لذت بردم حتی دوبار زیارت هم حرم رفتم چون دقیقا موکب ما کنار حرمه و فاصله ی خاصی نداره

کنار موکب ما موکب دبیرستان پسرانه ی اما رضا و  دانشگاه بین‌المللی امام رضا هست 

آدرس موکب :خیابان واعظ طبسی روبه روی هتل جهان 

♥️🙃 

اینم یک عکس با سانسور 😅

از منو دوست قشنگم ♥️

پسندها (5)

نظرات (5)

سایهسایه
3 مهر 01 0:21
وای دبیرستان امام رضا😮😮😮 بهترین مدرسه مشهد !!
حتی از تیزهوشانم بهتره😶😶
خوشبحالت من ۲۳ میام مشهد
پ.ن
البته کارای خونمون درست شده کلا سال دیگه تابستون ور دلتم😌😌
seti
پاسخ
آره واقعا خیلی عالیه فقط شهریه اش مخصوصا جای واحد ۶ یکم گرونه ولی ارزش داره 
کلاس چندمی شما ؟؟؟؟؟
عالیه حتما اگر  دبیرستان دوره ی اول هستی بیا امام رضا واحد ۶ دیگه اونجا پیش همیم&hearts️
سایهسایه
3 مهر 01 11:25
من هشتمم ولی نه تو شهر خودمون میمونم دبیرامون و دوستامو دوست دارم🙂
seti
پاسخ
&hearts️👍
سایهسایه
3 مهر 01 11:26
بعد باهم اونجا رو بترکونیم جفتمونو پرت کنن🙂😂
seti
پاسخ
دقیقا 😅

3 مهر 01 15:11
عی جانم موفق باشی 😍🔗
seti
پاسخ
خیلی ممنون عزیز دلم&hearts️

3 مهر 01 16:21
دیشب خیابون واعظ طبسی بودیم از جلو همین موکب رد شدیم 😅
seti
پاسخ
ااا البته من کلا دیروز شبفتم نبوده امشب و دیروز صبح بودم ولی فردا شبم هستم 😁
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد