setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

اتحاد نی نی وبلاگی

1401/6/12 11:59
نویسنده : seti
244 بازدید
اشتراک گذاری

راستش چند وقت هستش یکی داره با اکانت های مختلف کامنت های چرت و پرتی می‌زاره که چند بار به منم داده شده ولی من حذف کردم حوصله ی سر و کله زدن با همچین آدمایی ندارم😐 

خانم بهار ببین هر چقدرم شما توهین به بی تی ای یا کره کنی ما اهمیت نمی‌دیم به شما هیچ ربطی ندارد که ما علایقمون چیه 😮‍💨

دوم اینکه به شاخ بودن گیر میدی اصلا به تو چه که ما شاخیم یا نه💔

 اگر دوست نداری با آدمای شاخ بگردی و فکر می‌کنی ما شاخیم پس قطع رابطه کن و لطفاً آنقدر کامنت و نظرات چرت و پرت و پر از فحش های نامناسب نزار 😤

پسندها (8)

نظرات (12)


12 شهریور 01 12:04
عزیزم هر ۳ تا اکانتی که داشت پاک شد
نمیدونم خودش پاک کرده یا مدیریت
seti
پاسخ
ااا خوبه 👍
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 12:07
وااااایییی منم الان میرم میزارم اونی ستایش
seti
پاسخ
감사합니다🙂
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 12:30
به پستم سر بزن نونا 
تو13سالته 
اگه هستش من از تو یک سال بزرگترم 
فردا تولدمه🙃
seti
پاسخ
چشم 
اها  
​​​پیشاپیش تولدت مبارک اوپا&hearts️
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
12 شهریور 01 12:40
نگران نباسه از خودش فشار میده بیرون
seti
پاسخ
👍😐
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
12 شهریور 01 12:53
به پستم سر بزن
seti
پاسخ
چشم
حالم خوبه😭(:حالم خوبه😭(:
15 شهریور 01 14:49
فالویی فالوم کن
seti
پاسخ
فالویی
سایهسایه
16 شهریور 01 17:17
سلام
seti
پاسخ
سلام به شما دوست عزیز 🙃
سایهسایه
16 شهریور 01 17:18
تا الن شهر های اطراف مشهد 
یعنی نیشابور و سبزوار و سنگ سفید و اسفراین و.. رفتی؟
seti
پاسخ
نه راستش اینجا ها من نرفتم 
سایهسایه
16 شهریور 01 17:18
امروز تو یه سایت گردسگری اسم اینجا ها رو دیدم گفتم ببینم چجوریه از لحاظ آب و هوا گردشگری؟
seti
پاسخ
نمی&zwnjدونم من فقط یزد رو میشناسم کامللل
سایهسایه
16 شهریور 01 17:19
میگن طبس گردشگری داره؟
seti
پاسخ
اره خیلی داره راستش ما هر وقت میرسیم به طبس خسته این دلمون میخواد سریع تر برسیم یزد برای همین اصلا داخل شهرک نمیریم دوراهی رو دور می&zwnjزنیم میریم یک راست سمت یزد 🥲💔
پ.ن برعکس من از طبس خیلی خوشم میاد دوست دارم سر راه وایسم اما نشده 
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
30 شهریور 01 13:53
به پستم سر بزن
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مهر 01 15:48
هر كس خواست به بی تی اس توهين كنه بايد اول ببينه در حد اونا هست ايا؟ بعد زر مفت بزنه😐
seti
پاسخ
دقیقا👍😐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد