setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

اول از همه بریم سراغ اتفاقات جالب این هفته

1401/6/11 21:16
نویسنده : seti
213 بازدید
اشتراک گذاری

به نامخدا بنده ستایش هستم بالاخره بعد غیبت صغری کبری با هم دیگه برگشتم اول از همه تولد سانا جون مبارک انشاالله هزار دویست ساله بشی🫂♥️

همچنین مابزرگم هم بالاخره بعد یک سال و خورده ای اومدن مشهد و این ستی خانم شما داره از خوشحالی بال بال میزنه 😂😅

و همچنین بگم از مهمونی یزدیامون که عموم دامادش رو برای اولین بار آورده مشهد و همچنین خاله ی بابامم اومدن و بگم براتون که قراره تا آخر هفته بقیه خاله ها ی بابام هم بیان🙃😐😂

جمنم براتون بگه که ما عید خونه تکونی نکردیم و دیگه مامانم گفت باید تو شهریور یک برنامه خونه تکونی داشته باشیم دیگه تو چهار روز ما کل خونه رو تمیززز تمیززز کردیم دست تنها دیگه خلاصه کلی داستان داشتیم تو این خونه تکونی بابامم که معمورین بود ما هم تنها با مامانم تو خونه خیلی سخت بود 😐🥲

راستش این چند وقت دیگه حالم زیاد جالب نیست که اینو تو یک پست دیگه می‌خوام مفصل بگم چون حال درستی ندارم و امیدوارم با اومدن مامانجونم حالم بهتر بشه 🥀🥲

دیگه چی بگم ؟؟

تولد بایست قشنگم و پسرم خوشگلم کوکی مو با تاخیر تبریک میگم😇♥️ 

دیگه نمی‌دونم چی بگم ذهنم قفل شد بقیه اش باشه برای بعداً 😇♥️

پسندها (4)

نظرات (11)


12 شهریور 01 9:44
مرسییی عشقممممم...خیلی خوشحالم کردی با تبریکت لاوم✨🫂
«عذر میخوام....دیشب سرم خیلی شلوغ بود نشد جواب تبریک قشنگت رو بدم، بازم ببخشید»
​​​​​
seti
پاسخ
قربونت عزیزم&hearts️&hearts️
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 12:02
سلام ممنونم تولد هیونگ رو تبریک گفتی
seti
پاسخ
💜🫂
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 12:02
چرا حالت بده
seti
پاسخ
چون بیشتر از سنم دارم زجر میکشم 
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 12:02
یک پست میزارم رمز دار 
رمزش میدم خودتو خالی کن هرچی دوس داری بهم بگو
seti
پاسخ
مرسی تو تلگراف بهم بده 💔🥲
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 12:03
من همه رو درک میکنم
seti
پاسخ
👍💔
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 12:03
حتی دشمنمم میاد با من دردودل میکنه آخه من خیلی خوب بلدم درک کنم
seti
پاسخ
منم همینطور اما کسی دلش نمیخواد به حرفهای دل من گوش بده 
سایهسایه
16 شهریور 01 17:20
یه نکته جالب..
من پدربزرگم یزدیه خودمم تقریبا ۷ سا ۸ سال تو مشهد زندگی کردم😂😂😂
پ.ن
چرا اینهمه نقطه مشترک؟
seti
پاسخ
واووو واقعا چه باحال 
واقعا چرا آنقدر نقطه مشترک 😁
پدربزرگتون مال خود یزدن؟؟؟؟؟
سایهسایه
16 شهریور 01 17:21
راستی در مورد ناراحتیات ...
اگه خواستی مشاوره و چیزی ... من هستم 😶😶
seti
پاسخ
حتما الان واقعا نیازه 💔🥲
سایهسایه
17 شهریور 01 2:47
من عصبانیم شدید ، چرا؟
دوست بی ادبم  جلو ما ناله و گریه که ۴ از ۲۰ هم نمیشم حالا معدل ایشون ۲۰ شده معلم فیزیک بهش ۲۰ داده به من ۱۷😒(مطمئنم بخاطر یه نمره کم که تو مستمرم بوده اینجوری کرده)😒(البته مطمئن نیستم شاید زیست یا شیمی اینجوری کردن چون معدل سه درس زیست و شیمی و فیزیک میشه معدل علوم)
ولی خیلی ناراحتم
اونروز یه ورودی جدید از مدرسمون دیدم گفتم یه خانم....(دبیر شیمی) و ۰۰۰۰۰۰(دبیر ادبیات ) هست حواست باشه که خیلی سختگیرن😂😂😂
seti
پاسخ
یعنی از این آدما که اول میگن من هیچی نخوندم نمره ام کم میشه و اینا آخرش نمرشون از خودتم بیشتر میشه 😐
ولی کار خوبی کردی بهش هشدار دادی😂👍
سایهسایه
18 شهریور 01 14:11
پس من در تلگراف در خدمتم🙂
seti
پاسخ
با تشکر فراوان &hearts️
سایهسایه
18 شهریور 01 21:08
آره خو خود یزده پدربزرگم البته تو نوجوانی اومدن اینجا
seti
پاسخ
به به خوشبختم 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد