setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

تولدم مبارک🫂🥀

1401/3/16 0:13
نویسنده : seti
363 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال دیگه هم گذشت و من یک سال عاقل تر شدم👑🙂

چهره ی واقعی بعضی هارو دیدم ، متوجه کارای اشتباهم شدم و سریعتر ازشون دور شدم با پدرماردم بیشتر دوست شدم صادق تر شدم دوستای خوبی پیدا کردم و کلی کار های قشنگ دیگه♥️🫂

از خدا ممنونم بابت اتفاقات خوب زندگیم که کلی ازشون لذت بردم 🫂😇و اتفاقات بد زندگیم که کلی ازشون درس گرفتم 🙃🥀

امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه 🫂🙂

پسندها (6)

نظرات (8)

سایهسایه
16 خرداد 01 9:54
تولدت مبارک ستایش خوبم❤
انشالله که ۱۰۰۰ ساله بشی و هر سال اتفاقای خوبی برات بیوفته 
پ.ن
راستی یادم اومد اون دخترهه چرا باهام حرف نمیزنه 😅
انروز تو مدرسه قبل امتحان شلنگ گلها رو برداشتم و همرو یه دور خیس کردم😂😂
حواست باشه دور و برم پیدات نشه و اگرنه تضمین نمیکنم  با شلنگ خیس نشی😂
 
seti
پاسخ
مرسییییی ممنونم&hearts️🙃
​​​​​​همچنین 🫂🙂
خب خواهر جان حق داره صحبت نکنه داره دوری می&zwnjکنه که یهو روش سطل آب نریزی😆😆😅
سایهسایه
16 خرداد 01 9:55
بماند که بعدش چقدر نفرین شدم🥲🥲
seti
پاسخ
آخ اخ قشنگ حرصشونو خالی کردن🤭🤭
سایهسایه
16 خرداد 01 9:55
بچه به این خوبی چرا نفرینش کردید نامردا🥲🥲🥲
seti
پاسخ
🥲🥲
سایهسایه
16 خرداد 01 9:55
تازه اون دخترهه برگه هامم گرفته بود 🤣
seti
پاسخ
😀😆
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
16 خرداد 01 12:20
تولدتون مبارک🥰انشالله ۱۲۰ ساله بشی و به همه ی آرزوهات برسی عزیزم😘
seti
پاسخ
مرسی ممنون عزیزم 🫂&hearts️
HelenHelen
16 خرداد 01 18:44
😍تولدت مباااااااااارک ستایش زیبا😘
 
seti
پاسخ
ممنون عزیز دل🫂&hearts️

16 خرداد 01 20:57
❤❤تولدت مبارک
seti
پاسخ
مرسی ممنون🫂&hearts️
مامان آنیلمامان آنیل
19 خرداد 01 8:27
تولدت مبارک خانمی🌸
seti
پاسخ
ممنون مرسی &hearts️&hearts️🌹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد