setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

بهترین جایی که میشه حالتو خوب کنی

1401/3/13 15:37
نویسنده : seti
375 بازدید
اشتراک گذاری

برای من بهترین جایی که می‌تونه حالمو خوب کنه اینجاست👆🥀

دیشب قبا از وارد شدن گفتم خدایا الان حالم زیاد خوب نیست ازت می‌خوام وقتی دارم میام بیرون حالم عالی باشه و واقعا بچه ها باورم نمیشه همکلاسیم رو اونجا دیدم👇🫂

​​​​خدا وکیلی اصلا یک لحظه حالم عالی شد ولی یک عالمه عکس گرفتیم و خندیدیم و البته ما موقع برگشت کلی نظری مثل کیک و آبمیوه و شربت و کیک و ویفر و کلی چیزی گرفتیم خواهر کوچولومونم کلی بهش خوشگذشت🫂 چون یک برنامه بود که برای بچه ها بود و جایزه بهش دادن کلی عشق کرد♥️

و منو مامانم حالمون عالی شد 😇

انشاالله که نصیب همتون بشه💙

با آرزوی بهترین ها 🫂🌹

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)


13 خرداد 01 15:47
خوشا به حالت ای دوست😂🙂
seti
پاسخ
😇🫂😂&hearts️
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
13 خرداد 01 19:57
خوش به حالت😘
انشالله نصیب همه بشه🥰
seti
پاسخ
😇🫂&hearts️
سایهسایه
13 خرداد 01 22:45
اتفاقا امروز با یه آهنگ دوباره هوایی شدم ۲۵ انشالله میرم مشهد
ولی یه چیزی که همیشه فکر میکردم
از بچگی امام هیچوقت جواب حاجتامو نمیداد ....
ولی یسال خیلی ناراحت بودم یه نامه نوشتم لای یه قرآن بزرگ گذاشتم ، تو اون نامه به امام  رضا گفته بودم کمکم کنه دوروز بعد اینکه به خواسته ام رسیدم برگه رو دیدم....❤❤❤
امام همیشه برات دعا میکنه حالت خوب بشه و این از بی معرفتی من بود که دعای خیر ایشونو نمیدیدم💔💔
خوشحالم برات خوش بگذره ❤❤
به امام بگو کاری کنه منم بیام💔
seti
پاسخ
عزیزم انشاالله زودی بیای 🫂&hearts️😇
سایهسایه
5 آذر 01 14:39
نگاه کنننننن بی معرفتتتت😭
seti
پاسخ
چرااااا🥲💔
سایهسایه
5 آذر 01 14:39
نیستی دیگه ستیییییی😶😶😶
seti
پاسخ
هعی🖤💔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد