setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

🧜‍♀️قراره کلی اوریگامی بزارم🧜‍♀️

1400/4/25 16:36
نویسنده : seti
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان حالتون چطوره 

بچه ها قراره که کم کم کار های هنری بزارم تا شما هم استفاده کنید 

میخوام پست های مرحله ای اریگامی و نمد دوزی و انواع دوخت روی نمد رو براتون بزارم امیدوارم خوشتون بیاد البته هنوز خودم اول راهم میخوام همگی باهم یاد بگیریم 

من برم کارام و انجام بدم تا بعد برم عکس اریگامی هار رو بزارم 👭

دوستون دارم ❤

پسندها (4)

نظرات (3)


25 تیر 00 21:59
اوریگامی😀😍من خیلی دوست دارم چندتاشم بلدم
seti
پاسخ
چه عالی این عالیه 😍🤩
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 تیر 00 21:09
ای جون منم بلدم قشنگم🧡
منتظر پستای جذابت در این مورد هستیم😍
seti
پاسخ
چه عالی همه هم هنرمندین 🤩
قربونت عزیزم 😘

27 تیر 00 0:26
خوشگلم اگر میشه بیا زیر پست جدیدم سر بزن🥰
seti
پاسخ
چشم حتما من الان اومدم الان میام 🤗
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد