setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

بهترین بابای دنیا

1400/4/23 18:47
نویسنده : seti
108 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها چطورید خوبید

پریشب دَدی  عزیزم وقتی از خواب بعد از ظهر بلند شد گفت سریع حاضر شید بریم بستینی بخوریم یک پیده روی بکنیم و با ماشین نریم 

ولی مامی جونم یم نوع کرمی از یکی سفارش داده بودن و اون شب دیگه گفتن بریم بگیریم 

دیگه خلاصه یک تیپ مشکی صورتی خانواده گی زدیم و راه افتادیم مامی زنگ زد به اون خانومه اون گفت من نیستم و اینا دیگه بابام دور زد رفتیم به سمت طرقبه دیگه رفتیم بالا یک بلال 👌فوق العاده🤗

خوشمزه زدیم با دوغ ابعلی 🥛

جاتون سبز بودا 

دیگه خلاصه برگشین به شهر و رفتیم که بریم کرم مامانم رو بگیریم که تو ترافیک و اینا بالاخرع رسیدیم 

اول فکر کردیم خانومه نیست و ده دقیقه پشت درشون منتظر موندیم وقتی دیدیم خبری نیست و تلفنشم جواب نمیده راه افتادیم رفتیم وسط راه زنگ زد گفت تلفنم رو سایلنت بوده اینا دیگه خلاصه دوباره برگشیم و رفتیم گرفتیم و تو راه برگشتنم ددی عزیزم برامون بستنی اسک.پی گرفت خیلی عالی بود 

من مثل همیشه یک اسکوپ شکلاتی و یکی شاتوتی و یکی انبه ای

خیلی  عالی بود باباجون عزیزم 

هر روز و شب خداروشکر میکنم بابت خوانواده ی مهربون و دلسوزم 😇

خدایا شکرت.....🌸

مرسی که خوندید 😊

امیدوارم لذت برده باشید 🤗

لایک و کامنت یادتون نره 😜

دوستون دارم 💞

پسندها (4)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 تیر 00 23:04
همیشه به خوشی🙂
seti
پاسخ
مرسی مهربونم 😍😘❤️

24 تیر 00 19:16
سلام من ستایشم قبلایکوبلاگ دیگه داشتم که مسدود شد این وبلاگ جدیدمه فالو شدی لطفا فالو کن♡
seti
پاسخ
سلام عزیزم خوشبختم 👧
چشم حتما ❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد