setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

یه خبر خوب حتما بخونین منتظر جواب های باحالتون هستم

1400/4/16 21:16
نویسنده : seti
63 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  بچه ها چطورید 

خب اول بگمک که من  همیشه با لپتابم پست و اینا میزارم برای همین عکس جدید نمیتونم بزارم 

برای همین قراره با گوشی مامانم کلی عکس جدید و باحال بزارم پس بگید تو کامنتا کهع دوست دارید از چه وسیله ای عکی بزارم 

بگید حتماااا چون قراره بترکونم 

(عذر خواهی از همه چون تا جمعه هفته یدیگه میشه دو هفته که گوشیم و گرفتن زیادی برای گرفتن گوشی مامانم ذوق دارم ) 

دعا کنید زودی از تحریم گوشی دربیام 😭

انشاالله هیچ وقت نشه که گوشی تون و ازتون بگیرن چون من خیلی خوب میدونم چه درد بدیه 😔

دوستون دارم 💞

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد