setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

روزمره گی های من

1400/4/16 15:20
نویسنده : seti
77 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان چطورید ؟خوبیده؟ خانواده خوبن؟ چه خبرا ؟چیکارا میکنین؟ کلاس تابستونی ثبت نام کردین ؟مدرسه چی ثبت نام کردین ؟

وای خدا چقدر سوال پرسیدم خب بریم که ببینیم توی این چند روزی که داریم تو گرما میسوزیم چی میگذره 

خب اول بگم که ما هروز دو ساعت برقامون میره 😐

توی این چند روز من و مامانم درگیر کار های مدرسه ی جدیدم و مدرسه ترنم هستیم که خداروشکر امروز کار های مدرسه تموم شد 

دیروز با مامانم رفتیم مدرسه قراره برم مدرسه شیفتی که یه شیفت به اسم باهنر داره یکی هم به اسم رجایی

خلاصه پریروز با مامانم رفتیم دیدیم برای باهنر فقط ثبت نام میکنن 

بعد فهمیدیم فرداش که میشه دیروز ما شیفت رجای ثبت نام میکنن بعد ما هم دوباره دیروز رفتیم که کادر معلمین رو ببینیم خانم رضوی مدیر اونجا بودن کلی به ما توضیح دادن یعنی انقدر من و مامانم از این مدیر خوشمون اومد که حتی یک لحظه وقت تلف نکردیم سریع رفتیم فرم گرفتیم برای ثبت ام حالا انقدرم شلوغ بودددددددددد 😊

یک ساعت فقط منتظر نوبت بودیم بعدشم که نوبیمون شد وسط انجام کار های ثبت نام بودیم که برق رفت اعصابم دیگه از خط خطی هم بدتر شده بود 😖

دیگه خلاصه بعد یکم از کار ها مونده بود که بقیه اش رو روی کاغذ نوشتن که وقتی بعد دوساعت برق اومد بعدش تو سیستم بزنن و قرار شد بابام بیاد یک چیزی رو امضا انگشت بزنه امروز و بعد دوباره برن مدرسه ترنم که کار های اونو انجام بدن 🙃

دیگه خلاصه که تموم شد و راحت شدیم 🤗

ولی هنوز تموم نشده کلاس های تابستانی شروع شدن 

کلاس نقاشی 🎨

کلاس پرورش خلاقیت 🎬

کلاس حال خوش زندگی 👪

کلاس نمد دوزی ☘️

کلاس کاردستی 🌸

اینم از کلاس های من 

دیگه جونم براتون بگه که 

الان باید یه نقاشی تحویل بدم که یکم از کاهاش رو کردم 

یکم دیگه مونده 😅

دعا کنید بتونم انجامش بدم اگر ندم دیگه مامان و بابام اجازه نمیدن داخل این کلتس شرکت کنم چون همین ترمم با کلی خواهش اومدم😀

با لایک و کامنت هاتون بهم انرژی بدین 🙂

دوستون دارم 😘 

پسندها (2)

نظرات (3)


16 تیر 00 15:50
ارع واقعا این روزا خیلی برق میره 
seti
پاسخ
خیلی بده تازه دوساعتم قطع میشه خداروشکر گوش شیطون کر امروز مال ما قطع نشده 
***asal******asal***
16 تیر 00 16:13
واوو
چقد کلاسسس
seti
پاسخ
😂😅

16 تیر 00 17:05
ارع دقیقا برای ماهم دوووو ساعت قطع میشه 
آره برق ما هم امروز نرفته 😔ولی مطمئنم امروز همه جا میره یا بعد از ظهر یا &zwnj&zwnj&zwnj&zwnj....
seti
پاسخ
وقتی هم قطع میشه ادم احساس خفگی چرا چون کولر خاموشه😖 دستشویی نمیتونی بری چون برق نیست 🙄وووووو اینترنت اینترنت وای وقتی برق بره اینترنتم میره بعد هیچکاری نمیشه کرد 🤕
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد