setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

شما کدوم فیلم رو دوست دارین (بچه مهندس 4) ( یاور ) (احضار)

1400/2/22 23:03
نویسنده : seti
97 بازدید
اشتراک گذاری

کدوم فیلم رو بیشتر دوست دارین 

(بچه مهندس 4) (یاور) (احضار) 

تو کامنت ها بهم بگید دوست دارم نظر شما هم بدونم یه وقت به دوست دارن فیلم احضار توهینی چیزی نکرده باشم 

کسانی که فیلم احضار رو دوست دارن ازتون عذر میخوام اگر توهینی چیز بدی گفتم به خدا فقط نظر خودم رو گفتم همه ی ما هم انسانیم و ازادیم که هر جور دلمون میخواد زندگی کنیم یکی یه فیلمی دوست داره یکی نداره تو رو خدا اگر ازنم ناراحت شدین تو تلگراف ها بهم بگید نه تو کامنت ها 

تو کامنت ها بگید فقط از چه فیلمی خوشتون میاد 

بوسسسس

پسندها (2)

نظرات (1)


25 اردیبهشت 00 8:44
یاور ولی دیروز تموم شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد