setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

پرسپولیس استقلالیا

1399/12/4 12:11
نویسنده : seti
63 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها میخواستم بگم که من پرسپولیسی هستم البته با داییم 

ولی کل خانواده ی بابام همشون به جز دو سه نفر استقلالی هستن  و میخوام یه خاطره از برد پرسپولیس از استقلال بگم 

خب سال پیش ما یزد بودیم برای عید و پرسپولیس استقلال هم بازی داشتن و پرسپولیس برد ما هم همون روز قرار بود بریم خونه ی عمم و شوهر عمه ی منم استقلالی اعصابش خورد بعد منم از خوشحالی یه شلوار قرمز با یه لباس گل گلی قرمز پوشیدم بعد وقتی از اتاق اومدم بیرون مامان عزتم گفت اگر اقا محسن ( شوهر عمم) اینو  ببینه از خونشون پرتت میکه بیرون ( اگر میتوین با لحجه ی یزدی بخونین) منم به قول مامان عزتم همش ترتر میکنم زدم زیر خنده اخ اخ 😂😂 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد