setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

بیکاری اخر هفتهـ

1399/11/30 23:30
نویسنده : seti
91 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها دیروز به مامانم قول دادمـ 

که تا امشب مشقام رو تموم کنم و خداروشکر موفق هم شدمـ 

ولی حالا موندم چیکار کنم اومدم الان اینجا پست بزارمـ 

و بچه ها میخوام بهتون بگم گر بتونم عکس از کارای نمدیم بزارمـ

چون چند وقته که فهمیدم توی درست کردن وسایل نمدی استعداد دارمـ

و کاذام هم بدک نشده حالا بچهها عکساش رو براتون میزارم حالا بریمـ

ببینم میتونم چند تا عگس براتون ار چیز های دیگه بزارمـ

اینم ابجی جونم وقتی خواب های خوب میبینه 

 اینم من جلوی در کانون پرورش فکری کودکان ( مرکز 8)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد