setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

چالشـ دوستـ هایـ صمیمیمـ

1399/11/30 20:52
نویسنده : seti
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان الان اومدم از دوست های صمیمیم که چه در لحظات غم و شادی کنارم بودن تشکر کنمـ

اول از ایدا جونم تشکر میکنم که وقتی برای مرحوم علی انصاریان گریه ام گرفته بود من رو اروم کرد و باهم همدردی 

و من خیلی باهاش راحتم و هیچ وقت نشده که من باهاش قهر بشم و از اینجابراش دعا میکنم همیشه سالم تندرست باشه و بعد همیشه بخنده 

حالا میخوام از صبا جونم تشکر کنم که خیلی خیلی مهربونه و توی درسام بهم کمک میکنه و من 

واقعا دوسش دارم و از اینجا براش دعا میکنم که همیشه سالم و تندرست باشه و همیشه ساد باشه 

و حالا میخوام  از سوگند جونم و یسنا جونم (دوستم نه دخترعموم ) تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتن و من واقعا دوسشون دارم و من میخوام الان همینجا 

از همی دوستانم تشکر کنم که همیشه در غم و شادی هم با من همراه بودن 

و میخوام براشون دعا کنم که همیشه سالم تندرست زیر سایه پدر مادرشون زندگی کنن 

شما هم همین الان برای بهترین دوستات و حتی بچه های کلاستون دعا کن ! 

دوستون دارم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد