setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

احوالات این چند روز

1399/11/30 14:20
نویسنده : seti
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان 

حالتون چطوره 

این روزا که همش باید حرص شاد بخورم 

ایتا هم که بعضی وقتا میشه لنگه ی این شاد 

برای همین چارشنبه فقط چهل دقیقه کلاس داشتم دیگه اصلا کلاس نداشتم 

یکمی خوشحال شدم 

ولی خب خیلی هم از دست ایتا و شاد خط خطی شدم 

ولی نمیدونم چرا به ما گفتن اموزش و پررورش گفته 

تو واتساپ یا تلگرام نمیشه کلتاس برگزار کرد 

اما الان دوستم هلیا (اگر به پست های قبل برید متوجه میشید هلیا کیه )

الان هلیا کلاسش تو واتساپ هستش تازه مدرسه اش هم مثل من دولتی 

ودختر دایی منم کلاسش داخل ولتساپ هست و مدریه اش هم دولتی منم دولتی هستم اما 

 من باید عذاب شاد و ایتا رو بکشم 

تازه من سال دیگه باید امتحان بدم برای قبول شدن داخل یه مدرسه ی خوب اما 

با این اوضا اصلا درسم رو متوجه نمیشم 

برام دعا کنین 

راستی بچه ها میخوام یه چالش دوست هم بزارم که دوست های صمیم رو بهتون

معرفی کنم 

البته با تایید خودشون بچه ها 

اگر دوست ندارین تو چالش ها شرکت کنین بگین که من 

چالش نزارم من میخواستم اتاقم، کمدم ،رو بهتون نشون بدم وقتی 20 تایی شدیم اما انگاری شما دوست ندارین 

اگر نمیخواین بگین 

خب دوستان من سعی کردم عکس ها رو اپلود کنم اما نشد 

من با گوشی براتون عکس ها رو میزارم 

دوستون دارم 

ظهر تون بخیر رو خوشی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد