setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

تشکّرو(یه خبر خوب)

1399/8/30 16:01
نویسنده : seti
191 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسلللللاااااااممممم خیلی خوش حال ش دم که منو به 8 نفر رسوندین پس بازم روتون حساب میکنم و اینو بگم که که یه خبر خوب دارم خبررررررررر خخخخخووووووبببب حالا چی هست خبر خوبم اینکه عکسای مسافرت شمال در راهه و قراره اونا رو رو براتون پست کنم پس ما رو به 10 نففر برسونید و مطمئن باشید اون عکسا در وبلاگ پست میشه حالا چند تا عکس برای شما دوستان میزارم 

من در حال تلفن صحبت کردن🤗

اینم من با باباجون توی مسافرت شمال چند سال پیش😘

خانم عکّاس وارد میشود بخندین😁

تولد نگین جون فقط کمی عکسه تاره

خب دوستان اینم چند تا عکس برای شما عزیزان تا پست بعدی فعلا👧

فقط یلدتون نره ما رو به 10 نفر برسونید 😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد