setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

خوابیدن و بیدارن ستایش

1391/11/24 23:34
نویسنده : seti
264 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام به دختر دوست داشتنیه خودم

الان که دارم برات مینویسم شما هنوز خوابی و نیم ساعت دیگه باید بیدارت کنم که بری مهد البته یک بار دیگه بیدار شدی و به من سلام کردی ولی دوباره خوابیدی.خیلی دوست دارم .هنوز نتونستم مشکل ساعت خواب شمارو تنظیم کنم اخه بعضی شبها خیلی دیر میخوابی (مثلا تا 1 طول میکشه.یکی دوبار گفتم ظهرها که از مهد میای نخوابی که شب تا 10 بخوابی ولی ساعت 6 یا 7 که میشد نمشد نگهت داشت ومیخوابیدی ودوباره شب همون مشکلو داشتیم .دو سه ماهی هم هست که مامانی سعی میکنه ناهارو طوری اماده بکنه که شما از مهد که میای ناهارتو وبخوری وبخوابی ولی باز هم بعضی وقتها تا 3 طول میکشه که بخوابی .ولی کلا زود خوابیدن در شب رو دوست نداری که البته توی این موضوع شبیه بابایی هستی چون من که تا کتاب قصه شما تموم میشه خوابم میبره.برم که کم کم چایی رو اماده کنم وشما رو از خواب بیدار کنم.امیدوارم که روز خوبی داشته باشیم.بای بای

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد