setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

مریض و شدن و کلی داستان دیگه

1401/4/26 0:47
نویسنده : seti
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من اومدم بعد از روز ها خلاصه نیومد سر میزدم اما حس نوشتن نبود چون یک هفته ای هست که سرمای بدی خوردمو همین دوروزه پیش زیر سرم به سر میبردم🥲🥀 آنقدر سوراخ سوراخ شدم که خدا می‌دونه حالا الان خوبم خلاصه تو این گیرو ویری  کلاس زبانم رفتم و کره ایم هم به یک جا رسوندم خداروشکر دارم یک از هدف هام رو به موفقیت نزدیک میکنم به خودم قول دادم اول تابستون که تو این سه مال بیست تا کتاب یا حداقل ۱۵تا کتاب بخونم و الآنم دوباره امشب سه تا کتاب خریدم بریم که به امید خداوند بزرگوار تمومشون کنیم🙃🤲 

البته دیروزم بعدازظهر رفتیم برای تری خانم پارک که دوچرخه جدیدشون رو سوار بشن و بازی کنم اتفاقی دوستمون محدثه رو دیدم آنقدر غیبت کردیم که آخرش گفتم عکس تقصیر محدثه بود منو تو این آتش جهنم انداخت 😅😂

خلاصه حالمم توپه توپه و خداروشکر مشکل ذهنی که داغونم کنه پیدا نکردم خب دیگه خیلی طولانی شد بعداً براتون می‌نویسم فعلا♥️🙂

پسندها (14)

نظرات (8)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
26 تیر 01 11:20
خیلیم عالی
seti
پاسخ
&hearts️🫂
سایهسایه
26 تیر 01 12:49
پاشو بیا هری پاتر ببین
seti
پاسخ
می&zwnjخوام ببینم ترنم خانم نمیزاره چون بابام میگه به درد سنش نمیخوره بعد من باید تنهایی ببینم و متاسفانه هیچ وقت تنها نیستم 🥲🥲🥀
سایهسایه
26 تیر 01 12:49
منم خواهرم گیر داده بایدددددد دوچرخه سواری کنه
seti
پاسخ
اره بابا ماهم درگیر شدیم هر جا میریم میگه دوچرخه مو بیارین اصلا دیگه راه هم نمیره 🥲درگیر شدیما🤲🙂
سایهسایه
26 تیر 01 17:54
منم خواهرم هرروز میگه قول دادی برام فیلم بزاری!
بابا من کی گفتم ؟ خودش خودشو دعوت میکنه آخرم همش اذیت میکنه:
نتو بکشم؟
کشیدم !
باااااااااااااااااااابااااااااااااااااااااااااااا
ماااااااااااااامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
کتک میخوای؟
لیست حرفاشم نوشتم 😂
seti
پاسخ
آخ اخ خواهر من میاد میگه ستی فیلم گذاشتم بیا ، میرم حالا وسط فیلم یهو میبینی صدای تق تق میاد نگاه می&zwnjکنی میبینی خانم کجاست میبینی وسط فیلم رفته داره چمدونش رو میاره یا همش رو سر کولمونه داره اذیت می&zwnjکنه خلاصه فیلم میزاره و می&zwnjره و اذیت می&zwnjکنه 🥲🤲🙃
سایهسایه
26 تیر 01 17:55
ستایش عکس تولد شمارت خیلی باحاله
راستی هندزفری بزار یا pdf رمانشو دانلود کن
seti
پاسخ
&hearts️🫂
اها این خوبه مرسی 🥲🙂&hearts️
مامان آنیلمامان آنیل
31 تیر 01 15:57
💝💝💝💝
seti
پاسخ
&hearts️&hearts️
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
8 مرداد 01 15:58
به پستم سر بزن
مامان مریممامان مریم
30 مرداد 01 20:54
به به ! چه دختر فعال و خوبی ؟ 🥰 خدا رو شکر که حالت خوب شد !🙏
seti
پاسخ
خیلی ممنون❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد