setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

و بالاخره به تخت قشنگم رسیدم

1401/4/14 2:08
نویسنده : seti
262 بازدید
اشتراک گذاری

و بعد از ساعت ها تو ماشین نشستن و یک مهمونی یهویی بالاخره به خونه رسیدیم و الان روی تخت قشنگم که خیلی دلم براش تنگ شده بود دراز کشیدم و کمرم حسابی درد می‌کنه چون تری خانم(مخفف ترنم)نذاشت من قشنگ بخوابم و راستی دو تا زانو هام هم آسیب دیده و دست راستم و انگشت اشاره ی دست راستم هم آسیب دیده کلا کلی یادگاری روی بدنم از مسافرت موند خدا رحم کنه😅🙂♥️

پسندها (6)

نظرات (5)

آیدا هزارسیآیدا هزارسی
14 تیر 01 3:05
😉خدا بهت رحم کرده پس گل دختر
seti
پاسخ
والا 😅🙂
سایهسایه
14 تیر 01 15:27
منم پام آسیب دیده 🥺
seti
پاسخ
الهی انشاالله زود زود خوب بشی &hearts️&hearts️
سایهسایه
14 تیر 01 15:27
ستی خیلی بدیییی😐😐💔💔
اصلا رفیق خوبی نیستی
seti
پاسخ
چرااا🥲
سایهسایه
14 تیر 01 15:28
چرا بم سر نزدییی😑😑😑
seti
پاسخ
ببخشید واقعا عذر میخوام برات تو تلگراف توضیح میدم بازم معذرت &hearts️&hearts️🥲
سایهسایه
16 شهریور 01 17:23
منم بخاطر فعالیت های زیادم بخاطر والیبال تیکه تیکه شدم
سردردهم پیشکش
seti
پاسخ
💔🥲
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد