setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

کتاب،دنیای شیرین من

1401/4/8 21:53
نویسنده : seti
428 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کارنامه ام رو گرفتم زیاد اون چیزی میخواستم نشد اما خیلی بدم نشد ولی پدرم گرامی برای اینکه بهم برای سال دیگه امید بده و بگه بازم فرصت هست دوتا کتاب بسیار زیبا برام گرفتن که تا الان دارم میخونمش از بس که بامزه است 

یک کتاب خونه ی باحالم هست که من عاشقشم و بیشتر کتاب هام که تقریبا میشه کلشون رو از اونجا میگیرم 👍😇

اینم از کتاب هام 🙂

پسندها (4)

نظرات (4)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 01 22:58
موفق باشی!
seti
پاسخ
خیلی ممنون &hearts️
همچنین🙂🫂
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
9 تیر 01 0:21
عجیبه من کل دبستان رو حتی یدونه خوبم نداشتم همش خیلی خوبه بنظرم قشنگ نیست تو دبستان ادم زیر خیلی خوب باشه تلاشت کمه
seti
پاسخ
بله درسته منم تو دبستان تا حالا اینکه زیاد خوب بیارم نبوده الآنم که خداروشکر معدلم زیر ۱۹نشده یعنی تا حالا نشده و خداروشکر از معدلم یک جورایی راضیم چون همون قدری هست که درس خوندم😇
هلیچینوهلیچینو
9 تیر 01 9:01
چجوری برات کتاب خریددد😂😔مبارکت گلم 
مامان بابای من خیلی توقع دارن ازم اخه رشتم تجربیه خیلیم درسخونم زیر 19 و 18 نداشتم😂🙂
حتی معدلم 20 هم شه بابام میگخ برای خودت خوندی نه من
seti
پاسخ
مرسی عزیزم&hearts️
آره دقیقا منم بابام همینو میگن انشاالله همیشه بیست بیاری و موفق باشی &hearts️🫂
سایهسایه
16 شهریور 01 17:26
من عصبانیم شدید ، چرا؟
دوست بی ادبم  جلو ما ناله و گریه که ۴ از ۲۰ هم نمیشم حالا معدل ایشون ۲۰ شده معلم فیزیک بهش ۲۰ داده به من ۱۷😒(مطمئنم بخاطر یه نمره کم که تو مستمرم بوده اینجوری کرده)😒(البته مطمئن نیستم شاید زیست یا شیمی اینجوری کردن چون معدل سه درس زیست و شیمی و فیزیک میشه معدل علوم)
ولی خیلی ناراحتم
اونروز یه ورودی جدید از مدرسمون دیدم گفتم یه خانم....(دبیر شیمی) و ۰۰۰۰۰۰(دبیر ادبیات ) هست حواست باشه که خیلی سختگیرن😂😂😂
seti
پاسخ
یعنی از این آدما که اول میگن من هیچی نخوندم نمره ام کم میشه و اینا آخرش نمرشون از خودتم بیشتر میشه 😐
ولی کار خوبی کردی بهش هشدار دادی😂👍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد